Ford GT

Wymiary
Długość auta 4644.00 mm
Szerokość auta 1952.00 mm
Wysokość auta 1124.00 mm
Rozstaw osi 2710.00 mm
Rozstaw przednich kół 1598.00 mm
Rozstaw tylnych kół 1618.00 mm
Prześwit 127.00 mm
Średnica zawracania 12.20 m
Silnik
Producent silnika Ford
Rodzaj paliwa/zasilania Sekwencyjny wtrysk paliwa (SFI)
Umiejscowienie silnika Centralnie
Układ cylindrów V
Pojemność silnika ~ 5.4 l
Średnica cylindra 90.20 mm
Stopień sprężania 8.40:1
Układ rozrządu DOHC
Liczba zaworów na cylinder 4
Układ dolotowy Kompresor
Maksymalna moc 410 kW (558 KM)
Prędkość obrotowa maksymalnej mocy 6500 rpm
Maksymalny moment obrotowy 677 Nm
Prędkość obrotowa maksymalnego momentu obrotowego 4500 rpm
Maksymalna prędkość obrotowa 6500 rpm
Chłodzenie Ciecz
Reaktor katalityczny Tak
Główne łożyska 8
Osiągi i zużycie paliwa
Przyspieszenie 0-60 mph 3.50 s
Przyspieszenie 0-100 km/h 3.90 s
Czas na 1/4 mili 11.70 s
Maksymalna prędkość 329 km/h
Układ napędowy i podwozie
Napęd Napęd na tylne koła (RWD)
Skrzynia biegów Manualna
Liczba biegów 6
Przełożenie najwyższego biegu 0.63:1
Przełożenie przekładni głównej 3.36:1
Przednie zawieszenie Stabilizator poprzeczny, sprężyny śrubowe, podwójne wahacze poprzeczne, niezależne
Przednie hamulce Tarczowe, wentylowane
Średnica przednich hamulców 355.00 mm
Tylne hamulce Tarczowe, wentylowane, serwo, ABS
Średnica tylnych hamulców 335.00 mm
Przekładnia kierownicza Przekładnia zębatkowa, wspomagana
Liczba obrotów do skrajnych położeń kierownicy 2.7
Przednie koła 9 x 18
Przednie opony Goodyear Eagle F1 Supercar 235/45 ZR 18
Tylne koła 11.5 x 19
Tylne opony Goodyear Eagle F1 Supercar 315/40 ZR 19
Informacje ogólne
Rok początku produkcji 2003
Rodzaj nadwozia Coupe
Liczba drzwi 2
Liczba siedzeń 2
Masa własna 1539 kg
Rozkład mas (przód/tył) 43.00% / 57.00%

Nikt jeszcze nie napisał opinii.

Napisz swoją opinię »

  • Ford Focus RS Mk III: wreszcie godny następca Escorta Coswortha

    Ford Focus RS Mk III: wreszcie godny następca Escorta Coswortha

    Ford Focus RS od swojej pierwszej generacji miał być najlepszym hot hatchem dostępnym na rynku i godnym następcą Escorta Cosworth. Pierwszy cel można uznać za osiągnięty, zwłaszcza w Mk II, ale drugi niestety był poza zasięgiem. Przez ponad dekadę miłośnicy tej marki czekali na to, co otrzymali dopiero teraz – napęd na cztery...

  • Nowy Ford Mustang Fastback GT V8 5.0 - test, opinia, spalanie, cena

    Nowy Ford Mustang Fastback GT V8 5.0 - test, opinia, spalanie, cena

    Mustang wreszcie stał się samochodem światowym i jest dostępny w oficjalnej sprzedaży na rynku europejskim. Ford skalkulował cenę tak, że znokautowała nawet najśmielsze oczekiwania. Pozostaje tylko pytanie: czy Ford Mustang jest samochodem tak dobrym, jak można się po nim spodziewać? A może wcale nie musi taki być? Bo to, że jest...

  • Silniki 2.0 w autach klasy średniej: benzyna czy diesel? [cz. 3]

    Silniki 2.0 w autach klasy średniej: benzyna czy diesel? [cz. 3]

    Tym razem przyglądamy się większym silnikom o popularnej pojemności 2,0 litra, pasującym do samochodów klasy średniej. Tradycyjnie wybraliśmy trzy pary dobrych jednostek napędowych, montowanych w trzech różnych modelach samochodów, w których wybór rodzaju zasilania nie należy do łatwych.

INNE AUTA TEJ MARKI