Ford GT

Wymiary
Długość auta 4644.00 mm
Szerokość auta 1952.00 mm
Wysokość auta 1124.00 mm
Rozstaw osi 2710.00 mm
Rozstaw przednich kół 1598.00 mm
Rozstaw tylnych kół 1618.00 mm
Prześwit 127.00 mm
Średnica zawracania 12.20 m
Silnik
Producent silnika Ford
Rodzaj paliwa/zasilania Sekwencyjny wtrysk paliwa (SFI)
Umiejscowienie silnika Centralnie
Układ cylindrów V
Pojemność silnika ~ 5.4 l
Średnica cylindra 90.20 mm
Stopień sprężania 8.40:1
Układ rozrządu DOHC
Liczba zaworów na cylinder 4
Układ dolotowy Kompresor
Maksymalna moc 410 kW (558 KM)
Prędkość obrotowa maksymalnej mocy 6500 rpm
Maksymalny moment obrotowy 677 Nm
Prędkość obrotowa maksymalnego momentu obrotowego 4500 rpm
Maksymalna prędkość obrotowa 6500 rpm
Chłodzenie Ciecz
Reaktor katalityczny Tak
Główne łożyska 8
Osiągi i zużycie paliwa
Przyspieszenie 0-60 mph 3.50 s
Przyspieszenie 0-100 km/h 3.90 s
Czas na 1/4 mili 11.70 s
Maksymalna prędkość 329 km/h
Układ napędowy i podwozie
Napęd Napęd na tylne koła (RWD)
Skrzynia biegów Manualna
Liczba biegów 6
Przełożenie najwyższego biegu 0.63:1
Przełożenie przekładni głównej 3.36:1
Przednie zawieszenie Stabilizator poprzeczny, sprężyny śrubowe, podwójne wahacze poprzeczne, niezależne
Przednie hamulce Tarczowe, wentylowane
Średnica przednich hamulców 355.00 mm
Tylne hamulce Tarczowe, wentylowane, serwo, ABS
Średnica tylnych hamulców 335.00 mm
Przekładnia kierownicza Przekładnia zębatkowa, wspomagana
Liczba obrotów do skrajnych położeń kierownicy 2.7
Przednie koła 9 x 18
Przednie opony Goodyear Eagle F1 Supercar 235/45 ZR 18
Tylne koła 11.5 x 19
Tylne opony Goodyear Eagle F1 Supercar 315/40 ZR 19
Informacje ogólne
Rok początku produkcji 2003
Rodzaj nadwozia Coupe
Liczba drzwi 2
Liczba siedzeń 2
Masa własna 1539 kg
Rozkład mas (przód/tył) 43.00% / 57.00%

Nikt jeszcze nie napisał opinii.

Napisz swoją opinię »

  • Ford Fiesta ST200 (2016) - racjonalny powód, by kupić nieracjonalnie szybkiego hot hatcha

    Ford Fiesta ST200 (2016) - racjonalny powód, by kupić nieracjonalnie szybkiego hot hatcha

    Gdy tylko tęcze neonów nadają kolorytu smolistej czerni chłodnego asfaltu, na miejskich ulicach nie ma już miejsca dla grzecznych, miejskich samochodów. Te już wykonały swoje zadanie - zawiozły dzieci ze szkół do domów i przewiozły zakupy zrobione w dyskontach. To, co nudne idzie spać, a nocny puls ulic dyktują samochody...

  • Ford Kuga 2.0 TDCi AWD Titanium: lepszy niż pokazują statystyki

    Ford Kuga 2.0 TDCi AWD Titanium: lepszy niż pokazują statystyki

    Ford Kuga nie należy do popularnych samochodów w Polsce. Nie znajdziecie jej na liście 50 najchętniej wybieranych, nawet w gronie klientów prywatnych. Prawdę mówiąc nie wiem dlaczego tak jest, bo ten kompaktowy SUV ma wszelkie atuty, by celować w najmocniejszych rywali z Azji i Europy.

  • Ford Focus RS Mk III: wreszcie godny następca Escorta Coswortha

    Ford Focus RS Mk III: wreszcie godny następca Escorta Coswortha

    Ford Focus RS od swojej pierwszej generacji miał być najlepszym hot hatchem dostępnym na rynku i godnym następcą Escorta Cosworth. Pierwszy cel można uznać za osiągnięty, zwłaszcza w Mk II, ale drugi niestety był poza zasięgiem. Przez ponad dekadę miłośnicy tej marki czekali na to, co otrzymali dopiero teraz – napęd na cztery...

INNE AUTA TEJ MARKI