Audi 60

1 opinia
Wymiary
Długość auta 4379.00 mm
Szerokość auta 1626.00 mm
Wysokość auta 1452.00 mm
Rozstaw osi 2489.00 mm
Rozstaw przednich kół 1342.00 mm
Rozstaw tylnych kół 1325.00 mm
Prześwit 163.00 mm
Średnica zawracania 10.90 m
Silnik
Producent silnika Audi
Rodzaj paliwa/zasilania Gaźnik
Umiejscowienie silnika Z przodu
Układ cylindrów R
Pojemność silnika ~ 1.5 l
Średnica cylindra 80.00 mm
Stopień sprężania 9.10:1
Układ rozrządu OHV
Liczba zaworów na cylinder 2
Układ dolotowy Wolnossący
Maksymalna moc 48 kW (65 KM)
Prędkość obrotowa maksymalnej mocy 5000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 114 Nm
Prędkość obrotowa maksymalnego momentu obrotowego 3000 rpm
Chłodzenie Ciecz
Intercooler Brak
Reaktor katalityczny Brak
Główne łożyska 5
Osiągi i zużycie paliwa
Maksymalna prędkość 143 km/h
Układ napędowy i podwozie
Napęd Napęd na przednie koła (FWD)
Skrzynia biegów Manualna
Liczba biegów 4
Przełożenie najwyższego biegu 0.97:1
Przełożenie przekładni głównej 4.11:1
Przednie zawieszenie Stabilizator poprzeczny, niezależne, drążki skrętne, wahacze poprzeczne
Przednie hamulce Tarczowe
Tylne hamulce Bębnowe
Przekładnia kierownicza Przekładnia zębatkowa
Liczba obrotów do skrajnych położeń kierownicy 4
Informacje ogólne
Rok początku produkcji 1972
Rodzaj nadwozia Sedan
Liczba drzwi 2
Liczba siedzeń 5
Masa własna 959 kg
Rozkład mas (przód/tył) 61.40% / 38.60%
5 gwiazdek
(0 głosów)
Średnia ocen:
Napisz swoją opinię »
4 gwiazdki
(0 głosów)
3 gwiazdki
(0 głosów)
2 gwiazdki
(0 głosów)
1 gwiazdka
(1 głos)
  • zgłoś nadużycie

    To dziwne płaskie coś . Może to kartka papieru frisbe albo coś innego równie płaskiego?Ale to ma koła więc to samochód.Jeśli macie inne skojarzenia o tej paskudzie odpisujcie.

Napisz swoją opinię »

  • Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości

    Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości

    Walter de Silva zaprojektował w swojej dotychczasowej karierze kilkadziesiąt modeli samochodów. Przy ilu projektach brał udział? Tego pewnie nie wie nawet sam mistrz. Chociaż w jego portfolio znajdziemy między innymi koncepcyjne Lamborghini Miura oraz Audi R8, za swój najładniejszy, najbardziej udany model uznaje on A5 pierwszej...

  • Używany Jaguar X-Type [2001-2010] – poradnik kupującego

    Używany Jaguar X-Type [2001-2010] – poradnik kupującego

    Nie ma łatwiejszego i tańszego sposobu na wejście w posiadanie Jaguara niż zakup modelu X-Type. Dlaczego jest tak tani? Czy jest awaryjny, drogi w utrzymaniu czy może niepochlebne opnie oparto na stereotypach? Czy warto kupić Jaguara X-Type?

  • Audi A5 Coupé 2.0 TFSI vs Infiniti Q60 2.0t – jak Dawid z Goliatem

    Audi A5 Coupé 2.0 TFSI vs Infiniti Q60 2.0t – jak Dawid z Goliatem

    Z jednej strony niemiecka przewaga dzięki technice i wyraziste, muskularne krzywizny autorstwa jednego ze światowych liderów rynku premium. Z drugiej dalekowschodnia siła zen i odwołanie do wewnętrznej wrażliwości w wykonaniu dopiero chcącej się przebić do tej czołówki marki założonej w 1989 roku. To porównanie to coś więcej...

INNE AUTA TEJ MARKI