BMW serii E3

1 opinia
Wymiary
Długość auta 4701.00 mm
Szerokość auta 1750.00 mm
Wysokość auta 1450.00 mm
Rozstaw osi 2692.00 mm
Rozstaw przednich kół 1449.00 mm
Rozstaw tylnych kół 1460.00 mm
Średnica zawracania 10.50 m
Silnik
Producent silnika BMW
Rodzaj paliwa/zasilania Gaźnik
Umiejscowienie silnika Z przodu
Układ cylindrów R
Pojemność silnika ~ 2.5 l
Średnica cylindra 86.00 mm
Stopień sprężania 9.00:1
Układ rozrządu SOHC
Liczba zaworów na cylinder 2
Układ dolotowy Wolnossący
Maksymalna moc 110 kW (150 KM)
Prędkość obrotowa maksymalnej mocy 6000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 211 Nm
Prędkość obrotowa maksymalnego momentu obrotowego 3700 rpm
Chłodzenie Ciecz
Intercooler Brak
Reaktor katalityczny Brak
Główne łożyska 7
Osiągi i zużycie paliwa
Przyspieszenie 0-60 mph 10.40 s
Czas na 1/4 mili 17.10 s
Maksymalna prędkość 194 km/h
Układ napędowy i podwozie
Napęd Napęd na tylne koła (RWD)
Skrzynia biegów Manualna
Liczba biegów 4
Przełożenie najwyższego biegu 1.00:1
Przełożenie przekładni głównej 3.64:1
Przednie zawieszenie Sprężyny śrubowe, niezależne, wahacze poprzeczne, kolumny MacPhersona
Przednie hamulce Tarczowe
Średnica przednich hamulców 272.00 mm
Tylne hamulce Tarczowe, serwo
Średnica tylnych hamulców 272.00 mm
Przekładnia kierownicza Przekładnia globoidalna
Liczba obrotów do skrajnych położeń kierownicy 4.4
Przednie koła 6J x 14 H 2
Przednie opony 175 HR 14
Tylne koła 6J x 14 H 2
Tylne opony 175 HR 14
Informacje ogólne
Rok początku produkcji 1970
Rodzaj nadwozia Sedan
Liczba drzwi 4
Liczba siedzeń 5
Masa własna 1296 kg
Rozkład mas (przód/tył) 54.00% / 46.00%
5 gwiazdek
(0 głosów)
Średnia ocen:
Napisz swoją opinię »
4 gwiazdki
(0 głosów)
3 gwiazdki
(0 głosów)
2 gwiazdki
(0 głosów)
1 gwiazdka
(1 głos)
  • zgłoś nadużycie

    Nawet najlepsza profesjonalna firma tuningowa nie stuninguje tego tak by to coś było ładne.

Napisz swoją opinię »

  • Kupujemy klasyka: BMW 850i [1989-1999]

    Kupujemy klasyka: BMW 850i [1989-1999]

    Luksusowy, sportowy, technicznie najbardziej zaawansowany – tak przedstawiano BMW Serii 8, które zadebiutowało w 1989 roku i nie znalazło wielu klientów. Sam projekt kosztował grubo ponad miliard ówczesnych marek niemieckich i choć wizerunkowo był wielkim sukcesem, to ekonomicznie już raczej nie. Dziś to jeden z najbardziej cenionych...

  • Kupujemy klasyka: BMW M5 E39 [1999-2003]

    Kupujemy klasyka: BMW M5 E39 [1999-2003]

    Przełom XX i XXI wieku jest przez wielu uważany za okres w motoryzacji, w którym powstawały ostatnie, naprawdę porządne samochody. Z pewnością potwierdzą to miłośnicy wielu marek i spokojnie można powiedzieć to o sportowych limuzynach. Dobrym przykładem jest BMW M5 E39 – takiego samochodu już nie będzie. A co najważniejsze,...

  • BMW Serii 7 E38 [1994-2001] – poradnik kupującego

    BMW Serii 7 E38 [1994-2001] – poradnik kupującego

    Było już Audi A8 D2 oraz Mercedes Klasy S W140, zatem nie mogłoby zabraknąć ich największego konkurenta, czyli BMW Serii 7 E38. Dziś zaprezentujemy wam ten właśnie model, który cieszy oko nawet obecnie. To zasługa jego ponadczasowej stylistyki. Siódemka odstrasza jednak niektórych kosztami eksploatacji. Czy słusznie?

INNE AUTA TEJ MARKI