BMW serii E9 (3.0, 2.5)

2 opinie
Wymiary
Długość auta 4630.00 mm
Szerokość auta 1810.00 mm
Wysokość auta 1371.00 mm
Rozstaw osi 2624.00 mm
Rozstaw przednich kół 1475.00 mm
Rozstaw tylnych kół 1432.00 mm
Prześwit 140.00 mm
Średnica zawracania 10.50 m
Silnik
Producent silnika BMW
Rodzaj paliwa/zasilania Gaźnik
Umiejscowienie silnika Z przodu
Układ cylindrów R
Pojemność silnika ~ 3.0 l
Średnica cylindra 89.25 mm
Stopień sprężania 9.00:1
Układ rozrządu SOHC
Liczba zaworów na cylinder 2
Układ dolotowy Wolnossący
Maksymalna moc 133 kW (181 KM)
Prędkość obrotowa maksymalnej mocy 6000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 254 Nm
Prędkość obrotowa maksymalnego momentu obrotowego 3700 rpm
Chłodzenie Ciecz
Intercooler Brak
Reaktor katalityczny Brak
Główne łożyska 7
Osiągi i zużycie paliwa
Przyspieszenie 0-100 km/h 7.30 s
Maksymalna prędkość 212 km/h
Układ napędowy i podwozie
Napęd Napęd na tylne koła (RWD)
Skrzynia biegów Manualna
Liczba biegów 4
Przełożenie najwyższego biegu 1.00:1
Przełożenie przekładni głównej 3.45:1
Przednie zawieszenie Stabilizator poprzeczny, sprężyny śrubowe, niezależne, wahacze poprzeczne
Przednie hamulce Tarczowe, wentylowane
Tylne hamulce Tarczowe, wentylowane, serwo
Przekładnia kierownicza Przekładnia globoidalna
Przednie koła 7J x 14 H2
Przednie opony 195/70 VR 14
Tylne koła 7J x 14 H2
Tylne opony 195/70 VR 14
Informacje ogólne
Rok początku produkcji 1971
Liczba drzwi 2
Liczba siedzeń 4
Masa własna 1165 kg
5 gwiazdek
(1 głos)
Średnia ocen:
Napisz swoją opinię »
4 gwiazdki
(0 głosów)
3 gwiazdki
(0 głosów)
2 gwiazdki
(0 głosów)
1 gwiazdka
(1 głos)
  • zgłoś nadużycie

    Wiem że to Coupe jest kultowe i ma duszę ale jest tak brzydkie że historia BMW mnie przeraża.

  • zgłoś nadużycie

    To świetny samochód jest dumą marki Bmw. Powinno się promować takie oto modele aby nigdy nie wyginały

Napisz swoją opinię »

  • BMW Serii 7 E38 [1994-2001] – poradnik kupującego

    BMW Serii 7 E38 [1994-2001] – poradnik kupującego

    Było już Audi A8 D2 oraz Mercedes Klasy S W140, zatem nie mogłoby zabraknąć ich największego konkurenta, czyli BMW Serii 7 E38. Dziś zaprezentujemy wam ten właśnie model, który cieszy oko nawet obecnie. To zasługa jego ponadczasowej stylistyki. Siódemka odstrasza jednak niektórych kosztami eksploatacji. Czy słusznie?

  • Kupujemy klasyka: BMW 850i [1989-1999]

    Kupujemy klasyka: BMW 850i [1989-1999]

    Luksusowy, sportowy, technicznie najbardziej zaawansowany – tak przedstawiano BMW Serii 8, które zadebiutowało w 1989 roku i nie znalazło wielu klientów. Sam projekt kosztował grubo ponad miliard ówczesnych marek niemieckich i choć wizerunkowo był wielkim sukcesem, to ekonomicznie już raczej nie. Dziś to jeden z najbardziej cenionych...

  • Duże silniki w dużych autach: benzyna czy diesel? [cz. 3]

    Duże silniki w dużych autach: benzyna czy diesel? [cz. 3]

    Dziś ostatnia część cyklu porównań silników benzynowych i wysokoprężnych o tej samej pojemności w tym samym modelu. Po raz czwarty odpowiadamy na pytanie: co wybrać - benzynę czy diesla?

INNE AUTA TEJ MARKI